دوشنبه 3 شهريور 1404
تاریخ : يکشنبه 6 اسفند 1402
کد 9998

رصد آخرین وضعیت تبلیغات صورت گرفته از سوی داوطلبان انتخابات ۱۱ اسفند

براساس بررسی های صورت گرفته، تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایتخت از تبلیغات در فضاهای شهری به فضای مجازی منتقل شده است.
 به گزارش کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان تهران، تبلیغات داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایتخت وارد سومین روز خود شده، از این رو بازار تبلیغات فعلا در فضای مجازی گرم‌تر از فضاهای شهری است.
از نخستین روز شروع رسمی تبلیغات داوطلبان تا امروز، سیل تبلیغات این بار به جای فضاهای شهری به سمت فضای مجازی رفته و بازار حضور داوطلبان، کلیپ‌های تبلیغاتی و ستادهای آنها در شبکه‌های اجتماعی از داخلی تا خارجی گرم است.
داوطلبانی که پیشینه سیاسی خاصی ندارند در این مدت سعی کردند تا از فضای مجازی در بستر پیام رسان‌های داخلی و خارجی استفاده کنند لذا از شبکه ایکس تا ایتا پُر است از تبلیغات داوطلبانی که داعیه رفع مشکلات کشور و راهکار برای حل مشکلات کنونی مردم دارند.
به نظر می‌رسد که در تهران و تا اینجای کار، به جای میتینگ‌های تبلیغاتی کار بر بستر مجازی که هزینه‌ای به مراتب کمتر دارد جلو می‌رود البته که سازمان زیباسازی شهرداری تهران هم از نصب و اختصاص یک‌ هزار سازه تبلیغات انتخابات در سطح معابر و خیابان‌های شهر برای ساماندهی تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی خبر داده تا این افراد از این سازه‌ها به جای دیگر محل‌ها استفاده کنند.
فرماندار تهران نیز روز پنجشنبه اظهار داشت: با شروع رسمی فرآیند تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، ظرفیت‌ها و مکان‌های مشخص شده‌ای جهت اطلاع رسانی و تبلیغات در نظر گرفته شده که نامزدها می‌توانند در حوزه انتخابیه خود از آن استفاده کنند.
احمد قیومی یادآور شد: در شهر تهران با هدف جلوگیری از آسیب به دیواره‌ها و اماکن عمومی، ایستگاه‌های مشخص شده‌ای در خیابان‌ها و میادین اصلی شهر با بنرهای سفید رنگ در نظر گرفته شده که نامزدهای انتخابات می‌توانند از این ظرفیت مناسب برای تبلیغات خود استفاده کنند، البته این ایستگاه‌ها با ستادهای انتخاباتی منافاتی ندارند. همچنین فضای شهر تهران با پرچم‌ها و نورافشانی به مناسبت اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان آراسته شده و خبری از فضای تبلیغات انتخاباتی بویژه در مرکز به سمت شمال تهران دیده نمی‌شود البته می‌توان آن را به تعطیلات این روزها و سفرهای پایتخت نشینان، ربط داد.
بازار تبلیغات انتخابات اما در جنوب تهران گرم‌تر است و در کوچه پس کوچه‌های محلات قدیمی از جمله سرچشمه، پامنار، بریانک، بخشی از پیروزی هستند افرادی که تبلیغات انتخاباتی کرده و با دادن پوستر و کارت ویزیت و تراکت تبلیغاتی به مردم و رانندگان عبوری اندکی ترافیک ایجاد کرده بودند.
  • نوشته شده
  • توسط اسماعیل فتاحی ادمین فرمانداری تهران
  • تعداد بازدید 32
Aa