ریاست مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری همزمان با هفته دولت، به صورت حضوری پاسخگوی درخواست های مردمی در خصوص مسائل و مشکلات بودند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران ، حجت الاسلام والمسلمین صالحی ریاست مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری به همراه تقی زاده مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد ، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران و منسوبی سرپرست اداره بازرسی ، مدیریت عملکرد و امور حقوقی فرمانداری تهران روز دوشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء همزمان با ششمین روز هفته دولت، به صورت حضوری پاسخگوی درخواست و سوالهای مطرح شده مردم در مسجد جامع امام سجاد ( ع) بودند
.
در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین صالحی ریاست مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری دولت سیزدهم به تشریح مهمترین اقدامات دولت از جمله: حل مشکل بانکها و پرداخت وام جهت حل معضل تولید و رونق اقتصادی واحدهای تولیدی و صنعتی ، راه اندازی دوباره کارخانه های تعطیل شده ، حل مشکل قطعی گاز و برق، گزارشدهی مستمر به مردم، بیمه داروهای خاص، شاخصههای سیاست خارجی و رونق دیپلماسی و تعاملات با کشورهای همسایه و عدم نگاه انحصاری به دول غربی و اروپایی، شفافیت در مبارزه با فساد، ارتقاء 40 درصدی تجارت خارجی و رونق صادرات و عدم اتکاء به اقتصاد نفتی. دریافت 2 میلیون نامه درخواست مردمی در یکسال گذشته که منجر به اقدام و یا اقناع مطالبات گردید، وجود سامانه ارتباط الکترونیکی 111 و بیش از 200 هزار ملاقات مردمی، استفاده از ظرفیتهای داخلی برای حل مشکلات اقتصادی کشور و توجه به نقاط محروم در یکسال گذشته بوده است.
در ادامه در پاسخ به سوالات مطرح شده توسط شهروندان و موضوعات مطروحه توضیحات لازم را ارائه دادند
.