En
تاریخ : سه شنبه 14 اسفند 1397
کد 4264

معاون گردشگری استان تهران: رسیدگی به شکایات گردشگران در کمترین زمان ممکن انجام می شود

تحریریه خبر- معاون گردشگری استان تهران ضمن اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در خصوص سفرهای نوروزی گردشگران افزود: پیش از شروع دور اول سفرهای نورزی با کمک انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان این توانایی حاصل شده تا رسیدگی و پاسخ به شکایات گردشگران در کمتر از زمان پیش بینی شده انجام گردد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، "شهرام علیمحمدی" با اظهار اینکه از ابتدای سال 97 تا کنون بیش از 1400 شکایت و اعتراض در کمیته رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری استان مورد بررسی و پاسخ قرار گرفته است گفت : با افزایش نظارت ها،امسال شاهد کاهش 25 درصدی شکایات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بودیم.
علیمحمدی گفت : با توجه به مشورتی بودن کمیته رسیدگی به شکایات و حضور افراد خبره صنفی در این کمیته آرای صادر شده سال 98 در بالاترین حد استاندارهای کارشناسی بوده است .
انتهای پیام/

 
  • نوشته شده
  • توسط روابط عمومی فرمانداری تهران 2
  • تعداد بازدید 10