En
تاریخ : يکشنبه 17 تير 1397
کد 3936
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل فرمانداری تهران، در راستای حقوق شهروندی در نظام اداری و با هدف  تسهیل در اجرای امور، ارایه خدمات سریع و آسان به ارباب رجوع ، رضایت مندی و تکریم ارباب رجوع و نیز  پیگیری درخواست ها و مطالبات مردم  از عملکرد دستگاه های اجرایی، میزخدمت در فرمانداری تهران دایر شد.
میز خدمت با رویکرد جلوگیری از اتلاف وقت و کاهش مراجعه حضوری ارباب رجوع در نهاد های دولتی راه اندازی شده است تا مراجعه کنندگان دچار سرگردانی نشده و نیاز به پیگیری و یا پرس و جو از واحدهای مختلف نداشته باشند.
انتهای پیام/